Search found 277 matches

by fl4k
22 Dec 2019 18:37
Forum: The Players Lounge
Topic: Happy holidays
Replies: 7
Views: 7297

Re: Happy holidays

Merry xmas !
by fl4k
09 Nov 2019 21:36
Forum: The Players Lounge
Topic: Cup / Tourney
Replies: 10
Views: 9371

Re: Cup / Tourney

from quake champions xd
by fl4k
31 Oct 2019 15:05
Forum: The Players Lounge
Topic: Cup / Tourney
Replies: 10
Views: 9371

Re: Cup / Tourney

Everyone could donate a euro or so.... i can donate, any idea how many would be interested in participating and when to organise the cup? Currently i work hardly on new mod pack with shtayga, i will post on forum about details soon... Cup ideas will be for sure an event for the future, i thought so...
by fl4k
26 Oct 2019 20:12
Forum: The Players Lounge
Topic: Cup / Tourney
Replies: 10
Views: 9371

Re: Cup / Tourney

Star was seen last time on ql, then she dissapeared...Liss has a romance with Mario so they dont have time for us anymore... i hope to see them someday again :good:
by fl4k
25 Oct 2019 20:30
Forum: The Players Lounge
Topic: Cup / Tourney
Replies: 10
Views: 9371

Re: Cup / Tourney

stupidcat wrote: 25 Oct 2019 19:30 does a rubber toy price count too? :D
hehe, i bet Suzy will come back..
by fl4k
25 Oct 2019 18:19
Forum: The Players Lounge
Topic: Cup / Tourney
Replies: 10
Views: 9371

Re: Cup / Tourney

Hey! Sure i had such idea already! Would be cool to have some bigger tournaments maybe with an option of winning a price and a cup (made of plastic xd) Everyone could donate a euro or so....
by fl4k
15 May 2019 23:42
Forum: The Players Lounge
Topic: hello all
Replies: 13
Views: 11907

Re: hello all

Im fine thx :Bravo:
Yeah would be cool if you and Kaska join us again. I play with Yellow regulary ...
cheers
by fl4k
02 May 2019 21:50
Forum: The Players Lounge
Topic: hello all
Replies: 13
Views: 11907

Re: hello all

X^TOS wrote: 01 May 2019 16:58 Kaska if you put a hat on kiki and a pair of sunglasses he'll look just like Flak! :D :lol: :lol:
who is kiki :twisted:
by fl4k
02 May 2019 21:49
Forum: The Players Lounge
Topic: hello all
Replies: 13
Views: 11907

Re: hello all

My opinion, 1.32 killed us. Every time I want to play some Quake I find an empty server.....Any suggestions Kaska switching to 1.32 was bcuz 1.16n is dead... There is only one server called massacre which is alive. Actualy q3 is not active anymore as it was :no: i think in nearly future we should t...
by fl4k
24 Dec 2018 07:13
Forum: The Players Lounge
Topic: Happy holidays
Replies: 7
Views: 7297

Re: Happy holidays

Merry Christmas! Happy new year!
:friends: :aikido:
by fl4k
24 Nov 2018 13:12
Forum: The Players Lounge
Topic: hello all
Replies: 13
Views: 11907

Re: hello all

Hey Pj,

its nice to know that you are still with us! Unfortunately the server isnt very much active since summer, but people play mostly around 9 pm and i see old members from time to time... Also In winter we should get more games...
Anyway hope to see you around,

cheers :beer:
by fl4k
26 Oct 2018 13:35
Forum: The Players Lounge
Topic: We are changing V server structure.
Replies: 10
Views: 12092

Re: We are changing V server structure.

Cant connect, cant download "rotary_small2.pk3" it says, I had that problem once before and turned off autodownload, but now it dosnt work anymore... That bug is weird, we dont use such map but if it appears again you can try to download it anyway and put it inside baseq3 or clanvictory.....
by fl4k
01 Oct 2018 21:11
Forum: The Players Lounge
Topic: We are changing V server structure.
Replies: 10
Views: 12092

Re: We are changing V server structure.

Oki, setup is done and we are running on our own sub mod folder "clanvictory"...Big thx Shtayga and Yellow to help me with fixes and setup... Stay tuned for comming packs, like for nice new consoles, hq skyboxes and a custom enemymodel for better view...
cheers :friends:
by fl4k
29 Sep 2018 14:16
Forum: The Players Lounge
Topic: We are changing V server structure.
Replies: 10
Views: 12092

Re: We are changing V server structure.

Thx shadownight
Yes Cylinder hitbox is set already and a value of 1.1 shoud be better as you said, currently its at 1.2...
by fl4k
26 Sep 2018 19:47
Forum: The Players Lounge
Topic: We are changing V server structure.
Replies: 10
Views: 12092

Re: We are changing V server structure.

Well the unlagged option is the biggest problem, it makes lg and sg appear stronger than usual but i will try to adjust things to find a good compromise...
by fl4k
21 Sep 2018 13:47
Forum: The Players Lounge
Topic: We are changing V server structure.
Replies: 10
Views: 12092

We are changing V server structure.

Hey peeps, During the next days, we gonna change the V server structure a littlebit, this means the servers will kinda run with own mod but will be still based on excessiveplus mod... This will allow us to use own packs without any worries that it will replace .pk3s for players from other servers......
by fl4k
14 Sep 2018 21:43
Forum: The Players Lounge
Topic: Random viewing pleasure.
Replies: 8
Views: 9185

Re: Random viewing pleasure.

My favorite matches!

by fl4k
03 Jun 2018 22:34
Forum: The Players Lounge
Topic: Server topic
Replies: 2
Views: 4322

Re: Server topic

Thx Hanni, good to know, but its in Paris, same pings as in uk... A server in center europe, is the best option for our players, and i have rent already one in nurberg (germany) anyway people play currently on uk...
by fl4k
28 May 2018 16:33
Forum: The Players Lounge
Topic: Server topic
Replies: 2
Views: 4322

Server topic

Hey Fraggers! So we wanted to inform you that the gamed.de server is shutdown and will be closed uppon the contract running time. The reason is, the hardware was stronger than we actualy need for our purpose, so also the price was higher and it have not bring any benefits compared to a cheaper serve...
by fl4k
31 Mar 2018 23:09
Forum: The Players Lounge
Topic: Server cfg
Replies: 6
Views: 6521

Re: Server cfg

:D Yeah was my fault, forgot a damn " { " in the cfg script... :D
by fl4k
31 Mar 2018 02:18
Forum: The Players Lounge
Topic: Server cfg
Replies: 6
Views: 6521

Re: Server cfg

I completely dont know what you talking about...im not at home but ill reboot the server then...
by fl4k
07 Feb 2018 18:14
Forum: The Players Lounge
Topic: How to guide, on how to set your mic for discord.
Replies: 2
Views: 4025

How to guide, on how to set your mic for discord.

So here is a little instruction for those who wanna join our discord party but has little troubles to get it running. I try to make it easy to follow..So you just have to follow few little steps: 1. Be sure you pluged in your microphone cable into the right imput slot, usualy it is a pink colored fe...
by fl4k
29 Dec 2017 01:06
Forum: The Players Lounge
Topic: Health Corner B12 Deficiency
Replies: 3
Views: 4596

Re: Health Corner B12 Deficiency

pls use next time pm option cuz its directed to cat
by fl4k
25 Dec 2017 12:18
Forum: The Players Lounge
Topic: Merry X-mas and a happy newyear!
Replies: 2
Views: 3896

Re: Merry X-mas and a happy newyear!

Merry christmas and happy new year from me too! :beer:
by fl4k
12 Nov 2017 23:11
Forum: The Players Lounge
Topic: New Quake III community
Replies: 8
Views: 9843

Re: New Quake III community

Hmm thats shitty, dont you want to instal like windows 7? You can get a instalation downloaded as iso file and a key sticker in ebay for like 5-10 euro...Thats what i did and i even updated it to win 10...
by fl4k
09 Nov 2017 11:26
Forum: The Players Lounge
Topic: New Quake III community
Replies: 8
Views: 9843

Re: New Quake III community

stupidcat wrote: 08 Nov 2017 21:37 Dont work in XP al includes the browser version, tested this already almost 2 months ago :)
The browser version of discord is a internet site, how is that not working on xp? :%)
by fl4k
05 Nov 2017 18:01
Forum: The Players Lounge
Topic: New Quake III community
Replies: 8
Views: 9843

Re: New Quake III community

stupidcat wrote: 05 Nov 2017 14:52 Discord wont run on windows XP.
Dont tell me to upgrade windows :evil:
You can still use on xp the browser version, just open the site in your internet browser! Additionaly theres a android and ios version too for mobile phones!
by fl4k
02 Nov 2017 12:48
Forum: The Players Lounge
Topic: New Quake III community
Replies: 8
Views: 9843

New Quake III community

Hey fraggers! Today V would like to introduce a new Quake III and engine based community. Purpose is to create a growing place where admins, players, codders and mappers can get together using Discord . Discord is a freeware VoIP and chat application designed for gaming communities. It runs on Wind...
by fl4k
27 Oct 2017 11:34
Forum: The Players Lounge
Topic: New Anticheat Solution
Replies: 34
Views: 59842

Re: New Anticheat Solution

Pureskill version is the same on both clients but the 1.32e client is better cuz its more up to date... What is the problem that it isn't working for you? 1.32e works just fine for me...
by fl4k
26 Oct 2017 19:31
Forum: The Players Lounge
Topic: Request for duel map pool.
Replies: 5
Views: 5403

Re: Request for duel map pool.

Ok ive seen now the difference, i try to get the updated one...
Edit: Added the latest version...